Kurs terapia manualna tkanek miękkich

Terapia manualna tkanek miękkich

Trzydniowy kurs tkanki miękkie obejmuje zagadnienia takie jak:metoda rozluźniania pozycyjnego, Technika Goodhearta, GOT.  W trakcie zajęć poznasz wykorzystanie technik dla obszaru brzucha, odcinka lędźwiowego, miednicy, kończyny dolnej oraz klatki piersiowej, żeber, pleców, łopatek, odcinka piersiowego kręgosłupa, szyi oraz odcinka szyjnego kręgosłupa, kończyny górnej.

• Techniki rozluźniania pozycyjnego dla punktów spustowych;
  • Technika Goodhearta, która opiera się na pracy na mięśniach antagonistycznych
  • Badanie GOE- ogólne badanie osteopatyczne, podczas którego zwracali będziemy uwagę na poszczególne obszary ciała, ucząc się interpretacji zaburzeń normalnych wzorców i ich funkcjonalnych połączeń.

Kurs dla fizjoterapeutów – terapia manualna tkanek miękkich. Podczas kursu fizjoterapeuci nauczą się m.in. jak postępować w przypadku dyskopatii, dysfunkcji ścięgna Achillesa, czy przy zapaleniu kaletki.

W trakcie kursu terapia manualna tkanek miękkich nauczysz się jak postępować z patologiami takimi jak m.in:

• dysfunkcja ścięgna Achillesa
  • ból śródstopia i rozcięgna podeszwowego w tym ostroga piętowa
  • paluch sztywny
  • choroby stawu rzepkowo-udowego
  • dysfunkcje przeciążeniowe kolana
  • bóle pachwinowe
  • zapalenie kaletki krętarza
  • kręgozmyk
  • dyskopatia
  • rwa kulszowa
  • stany ostre