Kurs akupunktura równoważąca dr Tana

Akupunktura równoważąca dr Tana- kurs

Jak już informowaliśmy nasza oferta kursów z akupunktury poszerzyła się o nowe pozycje: akupunkturę czaszki Yamamoto, akupunkturę ucha oraz akupunkturę równoważącą dr Tana.

W dzisiejszym wpisie chcielibyśmy przybliżyć nieco akupunkturę Dr Tana.

Kilka słów na temat akupunktury

Akupunktura to tradycyjna metoda medycyny chińskiej, która polega na wprowadzaniu cienkich igieł w określone punkty na ciele. Głównym celem akupunktury jest przywrócenie równowagi przepływu energii życiowej, zwanej „qi” lub „chi”, w organizmie. Według chińskiej medycyny, zaburzenia w przepływie qi mogą prowadzić do różnych dolegliwości i chorób.

Punkty akupunkturowe leżą na tzw. meridianach energetycznych, które są szlakami przepływu qi. Każdy punkt na meridianie jest powiązany z określonym organem lub funkcją ciała. Przy stosowaniu akupunktury, igły są wkłuwane w te punkty w celu poprawy przepływu energii, eliminacji blokad oraz przywrócenia równowagi.

Akupunktura równoważącą dr Tana

W praktyce fizjoterapeutów coraz częściej  można spotkać się z wykorzystaniem tzw. akupunktury równoważącej metodą dr Tana. Istotnym aspektem jest fakt, że dr Richard Tan zdecydowanie uprościł proces diagnozowania i stosowania tej metody- dzięki temu akupunktura stała się dostępna również dla osób, które nie mają zgłębionych kanonów TCM.  Metoda równoważenia wg dr Tana to niezwykle skuteczne narzędzie do walki z bólem. Pozwala na zaoferowanie szybkiej skutecznej pomocy. Co istotne- efekty pojawiają się już w trakcie zabiegu!

Metoda dr Tana doskonale sprawdza się w leczeniu dolegliwości takich jak m.in.:

• – ból kończyn górnych i dolnych,
  • – ból w łokciu tenisisty i łokciu golfisty,
  • – zespół cieśni kanału nadgarstka,
  • – jałowa martwica kości,
  • – ból pourazowy, zwłaszcza u sportowców,
  • – choroba zwyrodnieniowa stawów kolanowych

Czy aby wziąć udział w kursie akupunktura dr Tana muszę być terapeutą medycyny chińskiej?

Akupunktura równoważąca dr Tana  to zamknięty, czyli izolowany, mikrosystem akupunktury. Oznacza to, że nie musisz posiadać wiedzy z zakresu TCM aby móc skutecznie leczyć pacjentów systemem dr Tana. Wszystkiego w tym zakresie dowiedz się podczas naszego kursu.

Kurs akupunktura  dr Tana

Jesteś zainteresowany kursem akupunktura równoważącą dr Tana? Sprawdź najbliższy termin kursu! Pamiętaj, że istnieje możliwość uzyskania dofinansowania w ramach KFS i BUR! Szczegóły na temat kursu: kliknij tutaj

Zapraszamy do kontaktu: 609-808-407..