fbpx
Open/Close Menu Kursy dla fizjoterapeutów, osteopatów i lekarzy. Terapia manualna, Dry Needling, techniki powięziowe, manipulacje wisceralne, PNF podstawowy,
kursy dla fizjoterapeutów,lekarzy, rehabilitantów, osteopatów, praktyczne szkolenia centrum wiedzy praktycznej, bobath kurs dla fizjoterapeutów

Kurs terapia manualna tkanek miękkich

Trzydniowy kurs tkanki miękkie obejmuje zagadnienia takie jak:metoda rozluźniania pozycyjnego, Technika Goodhearta, GOT.  W trakcie zajęć poznasz wykorzystanie technik dla obszaru brzucha, odcinka lędźwiowego, miednicy, kończyny dolnej oraz klatki piersiowej, żeber, pleców, łopatek, odcinka piersiowego kręgosłupa, szyi oraz odcinka szyjnego kręgosłupa, kończyny górnej.

✔️ Techniki rozluźniania pozycyjnego dla punktów spustowych;

✔️ Technika Goodhearta, która opiera się na pracy na mięśniach antagonistycznych

✔️Badanie GOE- ogólne badanie osteopatyczne, podczas którego zwracali będziemy uwagę na poszczególne obszary ciała, ucząc się interpretacji zaburzeń normalnych wzorców i ich funkcjonalnych połączeń.

Kurs dla fizjoterapeutów- terapia manualna tkanek miękkich. Podczas kursu fizjoterapeuci nauczą się m.in. jak postępować w przypadku dyskopatii, dysfunkcji ścięgna Achillesa, czy przy zapaleniu kaletki.

W trakcie kursu terapia manualna tkanek miękkich nauczysz się jak postępować z patologiami takimi jak m.in:

* dysfunkcja ścięgna Achillesa
* ból śródstopia i rozcięgna podeszwowego w tym ostroga piętowa
* paluch sztywny
* choroby stawu rzepkowo-udowego
* dysfunkcje przeciążeniowe kolana
* bóle pachwinowe
* zapalenie kaletki krętarza
* kręgozmyk
* dyskopatia
* rwa kulszowa
* stany ostre