Kursy dla akupunkturzystów, Medycyna Chińska

Kursy z zakresu akupunktury, medycyny chińskiej

Czy zapoznaliście się już z ofertą kursów akupunkturowych, które dla Was przygotowaliśmy?

Mamy dla Was wyjątkowe szkolenia z wyjątkowymi prowadzącymi!

1. Akupunktura kosmetyczna z dr Thambirajah
  2. Akupunktura w leczeniu bólów głowy, migren, zawrotów i terapii stawów skroniowo -żuchwowych z Jonathanem Hobbsem
  3. Akupunktura w ginekologii od dojrzewania do menopauzy – pięć faz życia kobiety. Jej choroby i objawy , Dr Thambirajah
  4. Akupunktura w ginekologii, z Jonathanem Hobbsem
  5. Diagnostyka różnicowa MSD wg. syndromów BI i leczenie akupunkturą, Dr Radha Thambirajah
  6. Akupunktura ucha
  7. Akupunktura czaszki yamamoto
  8. Akupunktura równoważąca dra Tana

Terminarz, program i wszelkie szczegóły na temat poszczególnych kursów znajdziesz w zakładce „AKUPUNKTURA KURSY

Akupunktura w chorobach wewnętrznych Dr Radha Thambirajah

* Prowadzimy również nabór na kurs Akupunktura w chorobach wewnętrznych Dr Radha Thambirajah. Podczas kursu omówione zostaną między innymi następujące nieprawidłowości: Wysokie i niskie ciśnienie krwi, Tachykardia i bradykardia, Astma oskrzelowa / przewlekły kaszel. Ponadto zwrócimy uwagę na alergiczny nieżyt nosa, Zapalenie zatok, W programie kursu pozostaje także Bezsenność i nadmierna senność, Przewlekłe nawracające zapalenie błony śluzowej żołądka, Zespół jelita drażliwego, Biegunka i zaparcia (związane ze śledzioną, jelitem cienkim i grubym), Rozdęcie brzucha, Uzależnienia – antynikotynowe, antyalkoholowe, uzależniające, Depresja u pacjentów z różnymi innymi problemami, Zmęczenie.

Osoby zainteresowane poznaniem szczegółów zapraszam do kontaktu pod nr.  609808407

Dlaczego warto skorzystać z naszych kursów?

Wieloletnia pozycja na rynku szkoleniowym
Tysiące zadowolonych absolwentów naszych szkoleń
Certyfikat jakości SUS 2.0
Status Niepublicznej Placówki Kształcenia Ustawicznego
Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowej
Możliwość uzyskania dofinansowania na wszystkie kursy zarówno w ramach KFS jak i BUR
Doświadczona kadra instruktorów

Przede wszystkim – praktyka!

_