Dr Sean Gibbons ponownie zagości w Polsce!

Dr Gibbons ponownie w Polsce!

Drodzy Kursanci,

Z przyjemnością informujemy, że dr Gibbons, o którego tak licznie nas pytaliście zagości ponownie w Polsce! Po dłuższej przerwie związanej z sytuacją covidową oraz licznymi ograniczeniami i utrudnieniami dr Gibbons odwiedzi nasze Centrum w listopadzie kiedy to poprowadzi dla Was dwa szkolenia: Terapię przetrwałych odruchów (Primitive Reflexes & Motor Control) a także Ból niemechaniczny/ centralny- Body Imagery & Central Pain.

Terminy kursów

Kurs terapii przetrwałych odruchów (Primitive Reflexes & Motor Control) odbędzie się w terminie 10-12 listopada 2022 w Warszawie. Kurs  Ból niemechaniczny/ centralny- Body Imagery & Central Pain zaraz po nim: 13-15 listopada.

Dr Sean Gibbons

Dr Gibbons jest specjalistą z wieloletnim doświadczeniem. Zidentyfikował nowe odruchy prymitywne i opracował postępowanie kliniczne względem niech. Dr Gibbons swój przewód doktorski poświęcił rozwijaniu zasad preskrypcyjnego przewidywania klinicznego do określonych ćwiczeń z zakresu kontroli motorycznej przy bólach odcinka lędźwiowego kręgosłupa. /Dodatkowo, została opracowana nowa, kluczowa sub-klasyfikacja: neurokognitywna funkcja kontroli motorycznej, która odnosi się do ekstremalnie słabego ruchu oraz zdolności uczenia się; reprezentacja bólu i dysregulacja neuroimuno-endokrynna.

Więcej na tamte dr Gibbonsa przeczytacie na naszej stronie

Kursy dla fizjoterapeutów-dofinansowania

Pamiętajcie, że na wszystkie nasze szkolenia, w tym te, które prowadzi dr Gibbons możecie starać się o dofinansowanie z KFS i BUR 🙂

..