Jak się ma zgryz do bólów kręgosłupa? Kurs dla fizjoterapeutów

Jak się ma zgryz do bólów kręgosłupa?

Czy zdarzyło Ci się, że pomimo ogromnego nakładu starań i zastosowania różnych technik rehabilitacji ból nie ustępuje i nie wiesz już jak pomóc swojemu pacjentowi?  Problemy związane z kręgosłupem mogą mieć swoje źródło zlokalizowane w …. Zgryzie!

Terapia i diagnostyka bólu głowy-kurs

Jak to możliwie, jak wychwycić nieprawidłowości i wreszcie jak z nimi postępować? Tego dowiesz się na naszych dwudniowym kursie pt. Twarzoczaszka, stawy skroniowo-żuchwowe”. Szkolenie dedykowane jest do wszystkich fizjoterapeutów, którzy zainteresowani są diagnostyka i terapia dysfunkcji w obrębie twarzoczaszki.

kursy dkla fizjoterapeutów
Dwudniowy kurs pt. Twarzoczaszka porusza m.in. tematykę bólu głowy i sposobów rehabilitacji

Kurs Twarzoczaszka, stawy skroniowo-żuchwowe- co wniesie do mojego warsztatu pracy?

Podczas intensywnego, dwudniowego kursu:

• poruszymy tematykę związaną ze wzorcami zaburzeń w obrębie kości sitowej, nosowych, jarzmowy i szczękowych
  • Zajmiemy się wzorcami zaburzeń w obrębie zgryzu
  • Zwrócimy uwagę na istotna relację: zgryz-ciało
  • Skupimy się na pracy ze stawem skroniowo-żuchwowym
  • Poświęcimy uwagę na palpację „rytmu czaszkowego”
  • Nauka technik wpływających na struktury twarzoczaszki tj mięśnie, nerwy, kości, szwy

Informacje na temat najbliższego szkolenia z „Twarzoczaszki” znajdziecie na naszej stronie -> Kurs Twarzoczaszka

Kursy dla fizjoterapeutów z dofinansowania,…