kurs fizjoterapia kobieca

Samantha Gillard

DRA Instruktor
Samantha Gillard PGCE MSc

Posiada ponad 24 letnie doświadczenie w dziedzinie fizjoterapii. Aktualnie jest wykładowcą na University of Worcester oraz członkiem Charterem Society of Physiotherapists w Fellow Higher Education Academy. Pełniła funkcję przewodniczącej National Organising Conference Committee poświęconej fizjoterapii miednicy, położniczej i ginekologicznej (POGB). W swojej praktyce nzawowodwe Samantha szczególnie interesuje się tematyką kobiecą- mianowicie odzyskiwaniu za pomocą metod fizjoterapeutycznych przez nie postawy, siły i sprawności fizycznej po porodzie. Swój przewód doktorski Samantha poświęciła kwestii wpływu postury i napięciu mięśni brzucha na rozejście kresy białej po ciąży.Powyższa tematyka jest również przedmiotem publikacji i konferencji naukowych Samanthy np. podczas rodznej konferencji ACPWH

Skorzystaj z oferty kursów

Paź

TERMIN KURSU: 20-21 PAŹDZIERNIK 2018

Tematem kursu jest problematyka rozejścia mięśni prostych brzucha, przyczyny, sposoby diagnozowania, oceny oraz techniki terapeutyczne.

Mar

TERMIN KURSU: 9-10 Marzec 2019